Nasza strona internetowa używa plików cookies.
AVRIO czyli cyfrowy kolektyw
Tworzymy produkty, które dostarczają efektów i inspirują.
Zobacz ciekawe rozwiązania cyfrowe jakie dostarczamy naszym klientom i dowiedz się jakich stron internetowych możesz od nas oczekiwać. Poniżej znajdziesz wybrane prace.
Portal internetowy dla PWN Wydawnictwo Szkolne zawiera kompleksowe informacje dotyczące usług i produktów, znajdującej się w ofercie PWN, podane w przystępny dla użytkownika sposób.
więcej o projekcie
PWN Wydawnictwo Szkolne jest członkiem Grupy Wydawniczej PWN i działa na rynku książki edukacyjnej od 1997 roku dostarczając rozwiązania edukacyjne (Akademia PWN i e-Akademia PWN) wspierające pracę nauczycieli i uczniów oraz organizuje szereg konferencji (obecnie webinariów), które regularnie promuje wśród nauczycieli.
Naszym zadaniem było opracowanie nowego internetowego wizerunku WSZPWN oraz przygotowanie kompleksowej architektury UX/UI dla portalu prezentującego produkty i usługi. Serwis www został podzielony na trzy główne obszary, tak aby szeroką ofertę pokazać w zrozumiały i przystępny dla użytkownika sposób. Grafikę zaprojektowaliśmy bazując na ideach geometrii i minimalizmu. Tak, aby zachować tożsamość PWN i podkreślić wizerunek marki jako nowoczesnej, idącej z duchem czasu.
Nowe miejsce dla innowacyjnej żywności
Strona odzwierciedla nie tylko wizerunek marki, ale również podkreśla jak ważne dla Purella jest kreowanie świadomości Polaków, nie tylko w sferze odżywiania, ale także zdrowego stylu życia.
więcej o projekcie
Anna Starmach i Ewa Chodakowska to twarze Purella, oferują i promują tak zwane “superfoods”, czyli produkty bogate w składniki odżywcze, powstałe głównie na bazie roślin. Produkty te są uważane za bardzo dobre dla zdrowia. Purella zaprosiła nas do współpracy przy budowie nowej strony, która miała wzmocnić wizerunek marki i wprowadzić sprzedaż produktów online. Strona odzwierciedla nie tylko wizerunek marki, ale również podkreśla jak ważne dla Purelli jest kreowanie świadomości Polaków, nie tylko w sferze odżywiania, ale także zdrowego stylu życia.
W ciągu pierwszych sześciu miesięcy od uruchomienia nowej strony i sklepu, powstałych przy współpracy z nami, stronę odwiedziło 170 000 użytkowników. Już w 3 miesiącu od uruchomienia sklepu, sprzedaż przekroczyła oczekiwany miesięczny poziom.
zobacz onlineNajstarsze polskie brandy kosmetyczne w nowej odsłonie
Miraculum jest dla nas przede wszystkim prawdziwie polską marką dlatego projektowanie stron dla firmy z historią sięgającą 1924 roku było dla nas nie lada wyróżnieniem.
więcej o projekcie
Miraculum jest dla nas przede wszystkim prawdziwie polską marką. Projektowanie stron dla firmy z historią sięgającą 1924 roku było dla nas nie lada wyróżnieniem. Postawiliśmy na prosty, przejrzysty i elegancki design. Chwilę po premierze stron produktowych miraculum.pl do sieci wprowadziliśmy także serwis relacji inwestorskich relacje.miraculum.pl, który spełnia wszystkie wymagania dla stron internetowych spółek notowanych na warszawskim parkiecie.
W ostatnim okresie Miraculum.pl zyskał funkcjonalność sklepu internetowego, a marka Pani Walewska swoją własną dedykowaną witrynę produktową. Serwisami zarządzają pracownicy Miraculum poprzez panel naszej autorskiej aplikacji CMS (Content Management System).
Oliwa premium dla smakoszy
Serwis Evoopremium odzwierciedla głębokie zaangażowanie autorki marki w edukację i promowanie wysokiej jakościowo oliwy w Polsce i na świecie.
więcej o projekcie
Evoopremium zaprosiło nas do skosztowania kilku odmian najlepszych oliw z oliwek na świecie, które mają w swojej ofercie. Potem poprosiło o stworzenie identyfikacjo wizualnej oraz strony wizerunkowej, produktowej i e-commerce'owej - bardzo kompleksowej oferty dla złożonego produktu.
Nie chodziło tylko o oliwy i jedynie o ich sprzedaż, choć te tematy wysunęły się na pierwszy plan. Mieliśmy za zadanie stworzyć serwis, który odzwierciedla głębokie zaangażowanie autorki marki w edukację i promowanie wysokiej jakościowo oliwy w Polsce i na świecie.
Świat Marka Shinn’a
Marka Shinn - produkująca sprzęt kitesurfingowy światowej klasy - zyskała nowy wizerunek oraz serwis produktowy.
więcej o projekcie
Mark Shinn jest mistrzem świata w kitesurfingu. Zbudował swoją markę Shinn w 2005 roku i od tego czasu konsekwentnie i z ogromną pasją tworzy wysokiej jakości, innowacyjne deski do kite’a, a ostatnio również Hydrofoils, deski lewitujące nad wodą. Deski powstają w Polsce, w fabryce w Tychach.
Stworzyliśmy dla Shinn’a serwis wizerunkowy i produktowy. Podobnie jak marka, jesteśmy dumni z niemal obsesyjnej dbałości o szczegóły na stronie, której niekończącym się celem jest jednoczesna poprawa jej wydajności i użyteczności.
Rowery na miarę z ręcznie malowanymi ramami
Zaprojektowaliśmy branding i strony internetowe VELOVE. Świeży wizerunek marki i sprawnie działający kanał e-commerce pozwolił firmie na szybki wzrost sprzedaży.
więcej o projekcie
Rower jest jak garnitur. Możesz kupić gotowy garnitur lub zamówić u krawca taki uszyty na miarę. Velove buduje rowery, podążając za potrzebami klienta. Ręcznie spawane i malowane ramy uchodzą za jedne najlepszych na świecie.
Stworzyliśmy website, który promuje wizerunek marki, prezentuje produkty i umożliwia ich sprzedaż. Velove stało się znane wśród szerszej grupy użytkowników.
NutroPharma i jej Femaltiker, wspomagają matki w sytuacji, kiedy naturalne karmienie jest dla nich świadomą decyzją.
więcej o projekcie
Dla NutroPharma przygotowaliśmy strony poświęcone naturalnemu karmieniu piersią noworodków i niemowlaków. Femaltiker wspiera naturalne procesy w mózgu, wspomagające karmienie piersią. NutroPharma chce pozostawić kobietom wybór, wspomóc je w sytuacji, kiedy naturalne karmienie jest dla nich świadomą decyzją. Stworzyliśmy serwis spełniający funkcje: wizerunkową, produktową i poradnikową.
zobacz onlinePomagamy propagować sportowy styl życia
Nowe strony internetowe dla Ośrodka Sportu i Rekreacji w warszawskiej dzielnicy Wawer promują aktywność fizyczną i udostępniają pełną informację związaną z bieżącą działalnością kompleksu sportowego.
więcej o projekcie
Na zamówienie miasta stołecznego Warszawy zbudowaliśmy nowy portal Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Wawer. Projekt był wyzwaniem nie tylko ze względu na dużą ilość treści, którą należało podać użytkownikom w przyjaznej i zrozumiałej formie.
Otrzymaliśmy wymagania dotyczące wzorowej architektury UX i atrakcyjnej grafiki, które dodatkowo zostały rozwinięte o konieczność przystosowania serwisu do obowiązujących zasad WCAG. Web Content Accessibility Guidelines to wytyczne dotyczące dostępności treści internetowych. Strony są więc dostępne "cyfrowo" czyli przygotowane z myślą o osobach z niepełnosprawnościami np. wzroku, słuchu, ruchu. ale też z niepełnosprawnościami intelektualnymi czy zaburzeniami poznawczymi. Sprawdź jak sobie z tym poradziliśmy.