AVRIO cyfrowy kolektyw
Avrio to warszawski kolektyw digitalowy, który działa w zakresie nowych technologii, projektowania produktów cyfrowych, wizerunku i strategii obecności w sieci.
Zebraliśmy się, aby pomóc firmom i markom wyróżnić się i konkurować - aby realnie zaistniały w wirtualnym świecie.
W digitalu działamy od 2004 roku.
Pracowaliśmy dla ponad 60 klientów, co zaowocowało powstaniem ponad 100 produktów cyfrowych wprowadzonych do sieci.
Udowodniliśmy naszą jakość na rynku w ciągu ostatnich 18 lat: ponad 60 klientów, ponad 100 produktów cyfrowych wprowadzonych na rynek. Są między nimi stron www, aplikacje, projekty brandingowe i inne. Ale nie chodzi tylko o produkt; chodzi o zapewnienie naszym klientom silniejszej długoterminowej pozycji, aby mogli skuteczniej konkurować. Dla każdego klienta to inna historia. Dla każdego klienta znajdujemy inne rozwiązanie.
Zwracamy się głównie do małych, średnich firm i marek osobistych aby zapewnić im obecność w świecie cyfrowym, szybko i profesjonalnie z dużym szacunkiem dla spójnego wizerunku. Naszą ideą jest tworzenie kompleksowych rozwiązań z pełnym wsparciem po wdrożeniu.
Stworzymy dla Ciebie unikalne produkty i usługi cyfrowe.
Avrio cyfrowy kolektyw
Zbigniew Glazer
CEO, Digital Product Manger, Founder
CEO, Digital Product Manger, Founder
Manager i konsultant projektów cyfrowych. Doświadczenia zbiera nieustannie, od wczesnych lat 2000 i początku istnienia firmy, prowadząc projekty digitalowe różnej maści i skali. Kooperował z wiodącymi agencjami reklamowymi przy projektach cyfrowych dla wielu znanych brandów. W Avrio zaangarzowany w cyfrową transformację takich marek jak Miraculum, Rzeczpospolita, Purella Superfoods, PWN i wielu innych.
Szeroki know-how w zakresie nowoczesnych technologii pozwala mu bardzo swobodnie poruszać się w gąszczu dzisiejszych, cyfrowych rozwiązań. Prowadzi, konsultuje i doradza, zawsze, niezależnie od skali, robi to z pełnym zamiłowaniem do detali i dba o ostateczny kształt produktu cyfrowego.
Swoje zamiłowanie do Internetu przekłuwa we własne produkty. W 2004 roku założył swój pierwszy pierwszy start-up “Pressium” – biura prasowe on-line, a w 2021 powstał “Demaskator” – bezpieczna webowa platforma dla Sygnalistów (whistlerblower’ów). Obie usługi oferowane są w modelu SaaS.
Teresa Chylińska-Kur
Digital Art Director
Digital Art Director
Absolwentka UW i ASP im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi. Swoją podróż z digitalem zaczynała ponad 10 lat temu. Doświadczenie w projektowaniu graficznym zdobywała zarówno jako freelancer jak i członek zespołów projektowych.
Działała z klientami od pierwszego draftu aż po finalną wersje, druk i wdrożenia projektów on-line. Pracowała dla Sharp, Cosibella, Rzeczpospolita, Lot, Agencji DDB Tribal, Budlex, Purella Superfoods, Miraculum, Ghelamco, Asseco Poland, Endo, PWN i innych.
Jej projekty zyskują uznanie o czym świadczą liczne nagrody i wyróżnienia m. in. I nagroda w kat. Identyfikacja Wizualna na X Międzynarodowym Biennale Grafiki Projektowej AGRAFA 2012 oraz 8 nominacji do Global Marketing Awards dla projektów, przy których pracowała przez niespełna 2 ostatnie lata.
Wszechstronnie podchodząc do tematów dba o spójność komunikacji wizualnej, tworzy koncepcje kampanii, projektuje dla rożnych kanałów brandowych. Digital design nie ma dla niej tajemnic.
Tomasz Sol
Digital Video Producer, Director
Digital Video Producer, Director
Reżyser, scenarzysta, wykładowca. Absolwent Łódzkiej Filmówki, ukończył kurs reżyserii reklamy w London Film School. W branży filmowej od ponad 15 lat, pracując tym czasie jako reżyser i producent kreatywny z całą paletą klientów m.in. ABB, Ballantines, Tefal, Lidl, Ford, DAZN czy Parlament Europejski.
Twórca łączący kompetencje z przestrzeni filmu, muzyki, aktorstwa i zarządzania. Używa ich do optymalizacji procesów kreatywnych w projektach video i dbania o komunikację w grupie tworzącej projekt.
W 2014 roku projekt, który napisał i wyreżyserował dla marki Tefal zdobył IAB MIXX - best branded content project - Digital video campaign.
Jako reżyser skupia się na tworzeniu projektów w stylu Docummercial, używając dokumentalny sposób tworzenia filmów w projektach video digital.